tirsdag, oktober 02, 2007

Mine malerier

Jeg er begyndt at male med akrylmaling, så jeg ville da lige dele nogle af mine malerier med jer!
Billederne afspejler ikke malerierne "rigtigt" da det er svært at ramme farverne med et kamera, derudover er det ikke sikkert, at den skærm I sidder ved viser farverne korrekt - jeg er dog ret tilfreds med resultatet!
Når I klikker på et billede for at få det vist i stort, angiver filnavnet billedets navn og dimensioner i centimeter.

Enjoy :-)


Black Tower 40x30

Broccoli 30x40

Chess 20x20

Corn 20x60

Cut 20x10

Domino 20x10

Four O'clock 30x25

Numero Uno 30x20

Penguin 30x30

4 kommentarer :

Anonym sagde ...

Hej Brian,

Aj - vidste slet ikke at du var så dygtig/kreativ.
Synes flere af billederne er mega gode. Glæder mig til at se meget mere fra din pensel!!!

Kærligst
Henriette

Allan sagde ...

Nice! Er helt pjattet med "domino" og "cut", især "cut".

Unknown sagde ...

Hey - fede billeder!

:-) Holme

Sirflex sagde ...

Tusind tak alle sammen - means a lot to me!