onsdag, marts 12, 2008

Siden sidst

Siden jeg startede i thansen den 22. januar, har jeg lagt en del timer dernede, og er ved at være godt inde i det system vi bruger (XAL) til daglig brug ved betjening af kunder og lagerføring. Der vil dog gå flere år før jeg kan betragte mig selv som superbruger af XAL'en, den tid, den glæde.

Med hensyn til biler og scootere - plus udstyr - er det ikke et område der tidligere har haft mit store fokus, jeg suger til mig hvad jeg kan, og har erfaret, at der er rigtig meget at holde styr på, det er sgu' cool. At vejlede kunder desangående er i sagens natur ikke min force, men det skal nu nok komme.
Alene det faktum, at en komplet udstødning består af tre dele eller mere - afhængig af bilmærke - kan gøre tingene en del snørklet, især fordi jeg aldrig har rodet med sådan noget i praksis, hvilket jo vil gøre det nemmere for mig, da jeg helst skal have haft fysisk kontakt med tingene for at forstå det ordentligt.
Pærer til gengæld, uha da. Når vi snakker forlys, vel at mærke. Til biler. Et ben, det er en H1-pære. To ben, det er en H7-pære og tre ben er så en H4-pære, festen stopper dog ikke her, men det gør min viden, so far.
Så er der indikatorlys -foran -venstre side -højre side -bag i, og skal det så være med eller uden glassokkel og listen fortsætter, og det er så til biler.
Jeg ved ikke hvor mange forskellige varenumre vi egentlig har inden for pærer, men mit gæt er 50+, så der er noget at gå i gang med :-)
Og det var så pærerne....

Ingen kommentarer :