mandag, oktober 13, 2008

Hvad er mit mantra...

Jeg ved det ikke, så her kommer et digt.

vaffelrøg i mine tændrør, det er ikke godt for en motor
men det ka' jo være ligemeget når nu ikke min helikopter har en rotor

jeg kickstarter min gummibåd og kører en tur op på strandvejen
ikke fordi jeg egentlig gider, blev bare træt af at slå i bolledejen

vel ankommet til danmarks akvarium sætter jeg mig ind i flyver'n
gennemroder min værktøjskasse og finder billetten; turen går til cypern

fire stewardesser, piloten og en nisse
smider mig ud over kina, fordi jeg skal tisse

heldigvis er der i min schweizerkniv en faldskærm
den ifører jeg mig, og svæver sagte til cern

jeg lander smukt, og begynder at vælte køer i flæng
hader at stå og vente, vil jo gerne hjem

jeg når lige linje sytten, læner mig tilbage i sædet og begynder at pruste
erkender min dehydrering og bestiller en buste

endelig hjemme igen, dejen har hævet færdig og jeg begynder at bage
de er alligevel ikke så tosset igen, de mandage

4 kommentarer :

Allan sagde ...

endnu en perle - kanon du!

Anonym sagde ...

Kanon :)
Du kan et eller andet, hvor min hjerne kun kan dig-mig rim..

Sirflex sagde ...

jo tak d'herrer!

Henrik E. Bruun sagde ...

Fucking mesterligt!