søndag, november 23, 2008

cs4

*update*

cs4 gik - lige midt i noget arbejde - kold, det pis gider jeg ikke, så det er hermed afinstalleret!


Jeg har hentet en trial-version af Photoshop CS4; det lød jo rigtig godt det de sagde om det. Og det er det!

Da jeg har installeret det i dag, har jeg i sagens natur ikke fået afprøvet alt, langt fra, men det jeg har prøvet fungerer til ug. Eksempelvis kan man nemt rotere det foto man sidder og redigerer ved tryk på en knap; altså en funktion beregnet til formålet. Det er et rigtig lækkert værktøj at have når man, jeg, bruger en tablet til redigering.

Nedenstående fotos er taget i løbet af de sidste par uger eller deromkring, og er blevet redigeret i cs4.






2 kommentarer :

Allan sagde ...

mums billeder =)

Sirflex sagde ...

jeppers, de er lækre!