tirsdag, februar 03, 2009

strøtanker

Har lige hentet og prøvet AbiWord, som er et gratis - kompetent - alternativ til for eksempel Word. For at prøve det lidt af, skulle jeg bruge noget tekst, hvilket resulterede i nedenstående strøtanker.

Sikke dog en dejlig dag siger jeg til dig, siger jeg til dig!

Nu skal det hele jo ikke bare være sjovt. JO fandeme skal det så, tingene kan blive FOR "alvorlige", det pis gider jeg ikke, ain't gonna happen in this life - for me, that is.

Årh ja, hvaaaaaaaaad, så så man lige at jeg tog en vaskemaskine i lommen, som om at det ku' lade sig gøre i virkeligheden. Anywho, de mursten skulle jo skylles ned, så der var ikke andet for, end at åbne for sluserne og så ellers bare synke igennem. De lagde en god bund; det skal de da ha'. Mursten.

Flaget vejer på halvt - say what - tænk lige over den ord sammensætning.


....det hedder vist "vejrer". Så er det på plads.

Ingen kommentarer :