torsdag, marts 19, 2009

helt sikkert

i går havde jeg det rigtig skidt - snot i mit ansigt - så jeg fik slet ikke nydt det dejlige vejr. har lige været på besøg hos dmi, og kan se, at det gør jeg så i dag, for fedt!

min gode kollega Kennie og jeg var i Ejby i tirsdags for at købe et brugt EOS 350D til ham; han købte det for kr. 2200,-.
Kennie er allerede totalt fotoman, hvilket jeg synes er rigtig lækkert, så kommer der flere fede billeder at se på.

Znitthen - som min "nye" scooter er blevet døbt - kører rigtig godt, og jeg regner med at tage ned på arbejdet i dag for at hente de to spejle jeg bestilte i forgårs. hvis jeg kender mig ret, tager jeg mit kamera med, for lur mig, om ikke der skulle være nogle fede fotos hist og her i dette fantastiske vejr.
frisøren skal også ha' et besøg i dag, hvilket består af en tur under trimmeren. det er faktisk vildt at tænke på; jeg har ikke været hos en frisør siden 1999. det ku' altså godt løbe op i mange hubba-bubba-tyggegummier.


springvand i mit hoved, endorfinerne sprøjter ud
solen brager ned, endelig fri for sne og slud

iført min sparkedragt vil jeg se om jeg kan få prædikatet *blæret*
en ting er i hvert fald helt sikkert, jeg skal ud og nyde vejret