mandag, januar 21, 2008

At kopiere noget

Jeg har et stykke tid tænkt over hvorfor der ikke kommer nogen malerier ud af mit hoved, og er kommet frem til den konklusion, at jeg ikke bryder mig om at kopiere noget som jeg allerede har lavet en gang, det skal helst være unikt hver gang. Så kan man selvfølgelig argumentere for, at det vil det jo til hver en tid være, det er bare ikke sådan det virker inde i mit hoved.
Med det in mente dukkede nedenstående maleri så op. Jeg har prøvet noget - for mig - nyt, og bryder mig faktisk ikke rigtig om resultatet. Det er nok et naturligt skridt på vejen?!



Thread 24x30

Det er jo i dag jeg starter nede hos thansen, glæder mig rigtig meget.
Jeg har selvfølgelig - fristes han til at sige - ikke sovet i nat, så med opvarmnig siden midnat, er jeg så klar som man bliver :-)

5 kommentarer :

Allan sagde ...

Kan rigtig godt lide billedet. Det falder sjovt nok mere i min smag end mange af dine andre. Tror det er det "organiske" touch der gør det. Noget med hav og luft og plads.

Sirflex sagde ...

Kanon - det er jeg rigtig glad for at høre!
Det bliver så ikke sidste gang jeg maler med fingrene :-)

Anonym sagde ...

helt enig allan, jeg synes også det er rigtig cool!... juhuuu fingerpainting!

The Minister sagde ...

har du prøvet at male med pikken, som Thorsen gjorde? :)))

Sirflex sagde ...

Thx Denner!