tirsdag, juni 10, 2008

Nemesis

Her den anden dag blev jeg positivt overrasket da jeg ville en tur i poolen. Det viste sig, at vandet var 24 grader varmt, og det synes jeg da jeg ville dele med Jakob. Han sender mig nogle gange billeder fra sin grill mens jeg er på arbejde og godt sulten, så nu skulle han ha' igen!
Så jeg spurgte Lone om ikke hun gad at tage et billede med mobilen, det gjorde hun, som det ses herunder.




Meget fint, tænkte jeg, og sendte billedet til Jakob. Der kom - selvfølgelig, fristes han (mig) til at sige - et grill-billede retur. Fint nok.
Senere, om aftenen, sad jeg og kiggede billederne på mobilen igennem, og synes der var noget lyst ved mit højre næsebor, så jeg zoomede ind og blev bekræftet.

2 kommentarer :

Allan sagde ...

"undskyld, men kan du se om jeg har et lille stykke spinat mellem tænderne..."

Sirflex sagde ...

LOOOL