tirsdag, juni 03, 2008

Plask!

Jeg var en tur i poolen i går, for første gang i år.
Vandet var 19 grader varmt - eller koldt - hvilket er et resultat af, at solvarmen ikke var tilkoblet.

Hvorfor var den så ikke det, spørger du måske. Jo, nu skal du høre. Da jeg startede den - poolen - op kørte alt som det skulle, men efter den første støvsugning har sandfilteret ikke rigtig virket; eller måske er det pumpen?! Der sker under alle omstændigheder det samme hver gang. Efter en omgang returskylning, drejer jeg ventilen over på "normal" - ved ikke hvad det hedder - og herefter stiger trykket i filteret stille og roligt til maksimum i løbet af cirka et minut. Se, det skal det jo ikke, så jeg må ha' fat i ElPrebsi - Preben - min pool-pusher, og så håbe på han kan trylle lidt!

Ingen kommentarer :