onsdag, september 10, 2008

God tur Dennis!

I søndags var vi - die altes und ich - inde for at sige pænt farvel til Dennis; han skal til USA i tre måneders tid, og arbejde med noget FN-stuff. Jeg hører ikke altid lige godt efter.
Han var i gang med at pakke, og blandt mange andre beklædningsgenstande, var også denne hue. Den er sgu' supercool, synes jeg.




Gammel Køge Landevej - set fra bagsædet i en Golf. Ud af bagruden.




Cordozasvinget i Solrød. Gennem forruden. I en Golf.




Dagen efter var jeg inde hos brormand Joe. Vi skulle i biffen og se formel 1-løbet fra Spa. Det var noget af en oplevelse, og bestemt ikke sidste gang vi gør det.

Joe viste mig en ny - i min verden - fødevare som jeg vil prøve at fortære på et senere tidspunkt.




Da jeg kørte fra på afkørsel 34, stod der lidt længere henne, denne fine bil.




Det var to rigtig hyggelige dage!

2 kommentarer :

Dennis sagde ...

Det er altid dejligt at hoere at ens bror lytter til hvad man siger... ;)

Sirflex sagde ...

jeps, der skal ikke mangle noget ;-)