torsdag, september 11, 2008

Hegnsbrædder

Vi var i Næstved i dag for at købe nogle brædder til vores nye hegn. Da der skulle laves et eller andet på Ringstedvej - eller er det Ringstedgade det hedder - var der meget lang kø. Jeg tror vi var i denne kø i cirka tredive minutter. Det var naturligvis noget vi selv valgte. Altså ikke at vende om, så vi hyggede os, min dejlige kone og jeg. Se, det var der imidlertid andre der ikke gjorde. Blandt dem, denne flinke(?) dame, der ikke mente, at en tur rundt i rundkørslen skulle være nødvendig, så hun begyndte at bakke. Undskyld mit sprog her.
SÅ HAR MAN KRAFTEDEME LORT I HOVEDET!
Et eller andet sted, burde jeg egentlig være ligeglad, det er jeg bare ikke. Det er simpelt hen for dumt.


Vi fandt vores brædder, og bestilte et bundt af dem. Dividér styk-prisen med enogfyrrehundredenioghelvfems komma otte, så ved du hvor mange der er i et sådant bundt.


Stregkoden skal I da ikke snydes for.


Nyt tag tilføjet: virkeligheden?

Ingen kommentarer :