lørdag, februar 16, 2008

Den dag da crt'en døde

...var faktisk en sørgelig dag. Til at starte med.
Sony'en har været tro mod mig i et par år, upåklageligt har den virket. Som så meget andet går det jo kun en vej, og i dag skulle den så videre *snøft*
Jamen jamen, tænkte jeg så, jeg kan jo ikke klare mig mere end maksimum 51 minutter uden min pc, så der skulle skærm-jages; ind og hente Lone's skærm - hun sov - og lad så jagten begynde.
Jeg snakkede med Joe om en BenQ i går, men har(havde) ikke lige sekstusinde kroner til formålet, så noget andet skulle der ske. At bestille en i en internetshop virkede jo heller ikke (enoghalvtreds minutter) så jeg ledte lidt rundt omkring og endte med en 24" flad-frækkert fra AOC til kr. 2872,- hos MM-Vision i Roskilde, og jeg må sige at det spiller maks; jeg har fået biograf i min hule, LOVE IT!!








Det kan ikke ses på billederne, men farverne er knivskarpe og teksten ligeså!

1 kommentar :

Allan sagde ...

YUM!gimme-gimme-gimme =)