søndag, februar 10, 2008

thansen - kører det så for mig?

Det tror jeg vist nok det gør.

Jeg er, som bekendt, ansat på deltid dernede, til gengæld får jeg mindstelønnen, som pt. beløber sig til kr. 96,- i timen - se, det bli'r jeg jo ikke rig af.
Allervigtigst er det dog for mig, at de mennesker jeg arbejder sammen med er til at holde ud, og det må man sige at Carsten, Claus, Jacob og Torben er!
Modne mennesker med hang til galskab - det passer jo som fod i hose, blod i pose. Hånd i handske, fan kanske.

I fredags bestod jeg "svendeprøven" med en karakter der kunne snige sig op på syv med pil op; jeg venter stadig på diplomet, Torben! :-)
Den bestod af små ni timers plukning af varer som skal sendes til centralen(Middelfart, tror jeg nok) i morgen. Hvor mange pluk-fejl der er, finder vi aldrig ud af, nogle stykker skal der nok være når nu pluklisten bestod af enogtyve A4 sider.
Jeg var naturligvis meget omhyggelig med at dobbeltchecke det jeg tog, det kan dog ske, at der ikke sidder en rigtig stregkode på varen, og så bliver det jo lidt tricky, når man som almindelig dødelig ikke har det helt store kendskab til de forskellige varer.

Derudover glemte jeg fandme at scanne varene inden de blev lagt på paller; det var kun udstødninger, mellemrør, katalysatorer og bagpotter jeg scannede, så det er jeg faktisk godt og grundigt utilfreds med, det bliver bedre næste gang!

Konklusion: Jo tak, det kører for mig.

Ingen kommentarer :