onsdag, februar 27, 2008

Job med job på

Har haft fri i dag, skulle faktisk ha' været til et HIFI-kursus i Middelfart (HQ), men det gik lidt i kage, så en fridag til Brian - ikke dårligt.
I morgen skal jeg på arbejde i et par timer, og tre af slagsen på fredag. Lørdag og søndag derimod, tager jeg - vi - den dyre pakke, fra 09:00-16:00 og 10:00-16:00 - henholdsvis.

Det har vist sig, at jeg får ondt i ryggen på mine fridage, og den kommer så op at køre igen efter et par dage på arbejde; det er jo sådan set godt nok.

Med det in mente, har jeg forsøgt at få fat i ham reumatologen som har fået resultatet fra MR-scanningen, men de stakler er syge, så der er først hul igennem den tredje marts.

Hvad sker der ellers...............NÅ JO, Langagervej er spærret ud for nummer 29 i morgen på grund af kloak-arbejde, så jeg skal huske at dreje til venstre - i stedet for højre - når jeg skal på arbejde i morgen. Jow jow, lidt sker her da ;-)

Ingen kommentarer :