mandag, april 28, 2008

gta iv - within my reach

Brormand Joe ringede i fredags, og fortalte mig, at der var et par live-streams fra nogle som sad og spillede gta iv. Eftersom det først - officielt - udkommer i morgen (tirsdag) var det jo noget af en nyhed. Jeg har så ikke lavet andet end at sidde og set på diverse streams, og jeg må sige, at spillet i næsten guddommelig grad, lever op til mine forventninger. Grafikken er fantastisk, fysikken ligeså, og det er en by (New York) som er levende i en sådan grad, at det nærmest er uset realistisk.
Euphoria enginen i samspil med Rage enginen og Sam Houser's visionære ideer har/vil tage gaming-universet med storm og sætte nye standarder for hvad man kan med spil!
Mit spil (til ps3, som jeg købte ene og alene af den grund) er bestilt hos Coolshop, og blev afsendt i lørdags, så med en anelse held, skulle jeg have det i dag. Omverdenen kommer i den nærmeste fremtid til at undvære min tilstedeværelse.

Indtil spillet er i mine hænder, vil jeg sidde med fråde om munden, en kop kaffe i hånden og en tændt smøg i askebægeret og spejde efter Postmand Per!

Måske tager jeg også på arbejde. Måske.

Ingen kommentarer :