lørdag, april 12, 2008

Min nye scooter..

..hedder ligesom så mange af mine andre ting og sager, Johnny. Er han ikke fin. Netop nyvasket.












Jakob var lige forbi efter arbejdet dag, fordi Johnny satte ud da jeg kørte hjem i går. Olielampen havde blinket frækt til mig nogle gange, så da den satte ud var jeg overbevist om, at jeg nok havde brændt motoren af.
Jakob kom som sagt forbi, og åbnede ned til oliepåfyldningen, og kunne konstatere at Johnny godt nok var tørstig, men ikke helt drænet, se det var jo godt nok!
Han spurgte så, om jeg havde checket benzinen, hvilket jeg ikke havde, da jeg var helt sikker på, at der var nok. Her vil jeg lige indskyde, at da jeg var i Køge i torsdags, valgte måleren til benzinen ikke at virke; og da jeg var overbevist om at Johnny ikke allerede var drænet for dette vidundermiddel, havde jeg ikke checket. Det gjorde jeg så, og til Jakob's store fornøjelse - og i allerhøjeste grad også min - var Johnny ritti' tørstig.
Der blev skænket det nødvendige til Johnny, og han spinder som en ten igen, et stort tak til Jakob!!

1 kommentar :

Anonym sagde ...

Meget flot!