torsdag, august 14, 2008

Noget nyt

For at prøve noget nyt, har jeg denne gang ikke brugt pensel overhovedet. Det er foregået med skumgummi, fingrene, et kort og nogle "kul". "kul" fordi kul kun findes i sort, og dem jeg har er i alle mulige farver, og kan derfor ikke kaldes kul. Så skulle det vist være på plads.

Det var faktisk min hensigt, at lave et maleri til Bo, men som nogen af jer ved, har jeg det rigtig svært med at male forudbestemte ting - det ligger ikke til mig. Så Bo, du må væbne dig med tålmodighed.

Det er det største maleri jeg har lavet indtil nu, og det var ikke så skræmmende som jeg havde forestillet mig det ville være. Det er jeg glad for!


cobra 50x50

Farverne på billedet er helt ad helvede til. Øv.

10 kommentarer :

Unknown sagde ...

Det er et helt vildt fedt billede, Brisser! Men pas på navnet - det forpligter i denne sammenhæng...

Sirflex sagde ...

Takker!
Ikke forstået?

Anonym sagde ...

Mon ikke Kim tænker på http://da.wikipedia.org/wiki/COBRA

Et andet link http://www.galeriemoderne.dk/

Hilsen Henriette

Sirflex sagde ...

Ahhh, takker Henry!

Så har jeg jo nærmest lagt mig ud med de tunge drenge :-)

Birgitte sagde ...

Kære Brian

Jeg synes som sædvanlig, det er fantastisk, det du laver. Du ved jeg står for de store superlativer. Jeg glæder mig til en dag at komme til fernisering. Der er intet der er tilfældigt i min verden, så kald du det bare Cobra, hvorfor sætte sit lys under en skæppe.

Kærlig hilsen
Birgitte

Sirflex sagde ...

Tak for de pæne ord Birgitte!
Mit lys bliver aldrig sat under en skæppe, stol på det. :-)

Anonym sagde ...

Totalt nice :) Du bli'r bedre og bedre..

Sirflex sagde ...

Thanks B!

Jeg bliver helt rørt - det er så fedt, at I kan li' det jeg laver!

Anonym sagde ...

og nu hænger det godt hos mig over pianoet :o) tak for det storebror!

Sirflex sagde ...

yw!