tirsdag, august 19, 2008

Update på mit liv

Hvordan går jeg egentlig og har det?
I øjeblikket har jeg det faktisk ret godt, dog kommer der ind imellem en nedtur, hvor det brænder sammen inden i hovedet på mig, og det mest irriterende ved det, er, at jeg ikke aner hvorfor. Måske det hænger lidt sammen med, at jeg skal til at i gang med en fleksjob-visitering, som pt. kun er på tegnebrædtet. Ringer til kommunen i dag og får en tid hos min sagsbehandler.
Jeg har flere gange skrevet en mail til Arbejdsskadestyrelsen for at få aktindsigt i min arbejdsskade-sag, uden held. De skriver ikke tilbage.
Som skrevet står, har jeg det generelt godt; humøret er i top, og jeg får malet en del, det tolker jeg som "sundhedstegn". Om ikke alt for lang tid, tror jeg også at jeg kommer i gang med træningen igen; lysten melder sig stille og roligt. De seks-syv kilo ekstra gør altså heller ikke noget for min visuelle fremtoning :-)
Johnny har det godt, triller som en drøm, og han har fået en lillebror - som jeg ikke har døbt endnu - som skal bruges til vinterkørsel. Det er en Peugeot Zenith jeg har købt af Uldall.


Ingen kommentarer :