mandag, juli 14, 2008

Billeder fra London

De er lige her.

Alle billederne er konverteret direkte fra .cr2-formatet til .jpg, og der er ingen redigering overhovedet.
Se, det underminerer jo faktisk en af mine tidligere påstande, men pyt med det. Havde jeg haft muligheden for at uploade 92 billeder på en gang, havde de ligget her, det har jeg ikke.
Jeg synes at kunne se en hel del redigerings-potentiale i nogle af billederne; de kommer når tid er.

Billederne ligger i kronologisk rækkefølge, så der skulle ikke være noget hokus-pokus dér. Da jeg ikke gider skrive en kommetar til hver af billederne, er disse udeladt. Skulle du/I have nogle spørgsmål til et eller flere af billederne, så spørg da endelig! Husk filnavnet.

Vi havde en helt fantastisk tur til London, højt humør hele vejen, en masse oplevelser, og jeg fandt faktisk ud af, at jeg ikke - som jeg troede - går kold med hensyn til den smule planlægning der var (er). Nu skal det ikke forstås som at jeg planlagde noget, absolut intet planlagde jeg, det fik mesteren lov til at gøre. Det styrer hun - uden sammenligning - for hårdt!
Underground'en derovre er en oplevelse i sig selv. Skulle man have en snas klaustrofobi, er det nok ikke dér man skal ned. Varm fugtig, lugtende af hvaddetnuerdetlugeraf, luft, og mange, maaaaaaaaange trapper. Til tider er der godt cramped i togene, men - og det overraskede mig - folk kan finde ud af at give plads og snakker høfligt; og det er ikke kun i Tub'en. En sand fornøjelse. På blot de fem dage vi var derovre, er jeg kommet til at holde rigtig meget af den by; det er ikke sidste gang vi tager derover! Dog vil jeg lige nævne, at for mit eget vedkommende tror jeg ikke det ville være blevet den succes det var, hvis vi havde skulle bruge flere dage end dem vi brugte!

1 kommentar :

Anonym sagde ...

Har lige gloet billederne igennem.. Kæft du er grim mayn, men I har da fået oplevet en del sømand :)