onsdag, juli 09, 2008

Oemme foedder

Vi tager toget og bruger vores foedder her i London, saa de er godt brugte efter saadan en fem timers tid.
I dag har vi vaeret inde i London, stod af paa Piccadilly Circus, gik ned til Regent Street (sorry Joe, jeg vidste det ikke :-) ) hvor vi var i en boghandel paa seks etager, shait siger jeg bare. Bagefter gik vi ned mod Buckingham Palace, hvor jeg paa vejen fik koebt mig en rigtig fed taske. Der var "changing of the guards" paa BP, og jeg fik et par billeder af det. Herefter tog vi paa Imperial War Museum og fik set deres 007-udstilling. Vi har lige vaeret en tur i Hyde Park her til aften, rigtig hyggeligt var den tur.
Hvad vi skal lave i morgen finder vi ud af til den tid; jeg glaeder mig efterhaanden til at komme hjem til min egen seng og Lukaz og Flemming!

3 kommentarer :

Gretchen sagde ...

Jeg er temmelig sikker på, at basserne også glæder sig til at se jer igen. Sengen kan jeg ikke tale for :-)
Der er forresten kommet tæppe på poolen i dag, håber i selv ved hvad det går ud på....
Fortsat go' ferie og knus herfra.

Sirflex sagde ...

Verdensklasse, saa har ElPrebsi vaeret der, vores poolpusher.

Vi savner ogsaa begge to vufli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dennis sagde ...

Det lyder som en god tur ellers, jeg glaeder mig til at se billeder... laegger selv billeder op paa bloggen her til formiddaag (nat for jer :o)) af vores bedrifter paa det sidste... og bedrifter haar det bestemt vaeret!