tirsdag, juli 08, 2008

Greenwich

Det regnede godt og grundigt i gaar, men i dag skulle det blive ok vejr, saa en tur til Greenwich staar paa programmet.
Jeg saa et program paa itv1 som hedder Chinese Food Made Easy, det saa let og laekkert ud; check deres site her.

Da vi var landet i gaar, tog vi et tog fra Gatwik til Victoria, 35 minutter, derfra var det en tur i Underground paa cirka fem minutter til Kensoington South, en gaatur paa samme laengde og vi var paa hotellet, Cromwell Road 16, nice!

1,5£ for 30 minutter paa nettet her paa hotellet; hvad sker der lige for dem, det er sgu' for latterligt, synes jeg, men hey, de skal jo ogsaa leve de stakler.

Lone ligger og sover, og er sikkert foerst klar paa noget morgenmad om en times tid, saa jeg kommer nok til at punge ud med et par £ eller tre inden da :-)

Vi har - det vil sige; Lone har - bestilt morgenmad med i vores hotelpakke, det er rigtig dejligt. Der er "aabent" fra 07:00-10:00, mon ikke det skulle ku' give en mavepine at starte dagen paa. Det haaber jeg.

De billeder jeg tager herovre kommer foerst paa bloggen efter vi er kommet hjem. Grunden til dette er, at jeg tager dem i RAW-format, saa jeg har de redigeringsmuligheder der nu engang foelger med det format, saadan har jeg det bedst. Haaber de otte GB paa cf-kortet raekker, ellers maa jeg jo koebe et til.

Later.

Ser lige at "udgivelsestidspunktet" for indlaeggende er en time foran; traek en time fra, saa passer det.

2 kommentarer :

Allan sagde ...

Det spiller bare maks gør det - eller som Joey siger (igen og igen) London Baby!

Sirflex sagde ...

:-)