tirsdag, juli 08, 2008

Min mave goer nullernaller

..fordi vi lige har spist. Stedet hedder ASK, spoerg ikke hvorfor.
Lone fik sig en lasagne og jeg fik en omgang risotto, damn det var godt. Til dessert fik vi henholdsvis en chokoladekage med is til og en cheesecake med creme fraische, YUM! Saaledes 40£ lettere slaebte vi os herhen igen.
Vi var i Greenwich i dag, det var faktisk lidt af en oplevelse, saa jeg haaber virkelig at billederne er blevet gode.
Efter kun to dage her i London er jeg virkelig overrasket over hvor taet paa virkeligheden gta iv er, jeg faar hele tiden reminders om det fra omgivelserne; det er for sindsygt - og blaeret - at det forholder sig saadan.
I morgen tager vi tube'n til Picadelly Circus, og saa skal der shoppes igennem, weeee, glaeder mig til at opleve London centrum!

De faa skodkanaler vi kan tage viser ikke noget fra Tour'en, saa der skal tages revanche naar vi kommer hjem, godt jeg har endnu en uges ferie ;-)

Ingen kommentarer :