onsdag, juli 02, 2008

En tur i Brugsen

jeg ved ikke rigtig om det var min egen fejl
men i går blev jeg angrebet af en dræbersnegl

turen til bøgeskoven foregik på min nye bøffel
jeg havde fået en afsindig lyst til trøffel

efter sneglebiddet svulmede mine læber op og lignede snobrød
tut ankh amon havde faxet kuren, det var et bad i havregrød

efter en dukkert, en dans og en sludder med en hejre
kom jeg til at tænke på mit store idol - McGyver

med de forhåndenværende ting måtte jeg ku' finde på
-her vil jeg lige indskyde, at jeg havde fundet en å

at kreere et fartøj, så jeg ku' komme ned i brugsen
af en elastik og en pølse hæklede jeg en båd, og forlod slusen

vel ankommet til min destination blev jeg noget krukket
det var jo søndag, så døren var lukket

fra inderlommen af min skudsikre wifebeater trak jeg en bazooka
smadrede døren, løb ind og udbrød: kaka kalahuka

indenfor mødte jeg en and, to sild og min bøffel
så vi red ned i kolonial og hentede min trøffel

4 kommentarer :

Anonym sagde ...

Total grineren... har læst det flere gange, og det er bare for morsomt.
Hilsen Henriette

Allan sagde ...

Det fa'me godt du! Og lidt homage til Malk - nice!

Henrik E. Bruun sagde ...

Indkøbspoesi, hvor fedt!
;-)

Sirflex sagde ...

Jo tak!