torsdag, november 15, 2007

Kold morgen

Her klokken 03:55 stod Lukaz og brummede ved siden af min seng; han ville vist godt på toilettet.
Så jeg stod op og lukkede både ham og Flemming ud i haven, men nok om mine børn ;-)

Da det tilsyneladende er "International Friendship Week", fik jeg en rigtig dejlig mail fra Birgitte i går, som jeg naturligvis straks sendte videre til alle mine homies, og jeg har fået nogle dejlige svar tilbage - er spændt på om der mon kommer flere.
Tusind tak Birgitte!

Et billede til de morgenfriske.

Cold!
Skulle man undre sig over hvorfor klokken på billedet og klokken for hvornår indlægget er oprettet ikke stemmer overens, forholder det sig sådan, at klokken for indlægget afspejler tidspunktet hvor det er påbegyndt. Så ved I det!

2 kommentarer :

Henrik E. Bruun sagde ...

Hej Brisser

Fik den fine mail, men som du ved, så svarer jeg principielt ikke på sådan en omgang populistisk pladder, selv om mine Bro ellers indimellem nok godt kunne tåle at høre, at han er et fantastisk menneske og en supergod ven.

Hermed gjort!

Henrik

Sirflex sagde ...

Takker!