lørdag, november 17, 2007

Lydbøger, ja tak!

Da jeg har drukket for meget kaffe her til aften, kan jeg ikke rigtig falde i søvn, *hrmpf*

Grunden til at jeg bringer nedenstående på bane, er fordi jeg ganske enkelt ikke kan få taget mig sammen til at læse de bøger som jeg faktisk finder interessante.

Lone var inde på bogmessen tidligere i dag(som egentlig var i går), og der faldt hun over nogle pjecer om lydbøger. En af dem er fra Lydbogsklubben, som lige nu kører en meld-dig-ind-i-vores-klub-og-spar-nogle-penge-kampagne. Et sådan tilbud siger man jo ikke nej til når man er mig - og det er jeg - så jeg skal til at slide en hel del på min mp3-afspiller ganske snart.

1 kommentar :

Henrik E. Bruun sagde ...

Det projket må du fortælle mere om, når du har specifikke titler at smide om dig med.