fredag, november 16, 2007

Virksomhedspratikken er død

Eftersom en virksomhedspraktik, ufravigeligt, skal vare 37 timer om ugen, så jeg ingen anden mulighed end at sende atten uopfordrede ansøgninger til SFO'er her i Ringsted-området.
Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes for mig at komme i gang med det som jeg virkelig brænder for.
I stedet for at være endnu et nummer i rækken, bliver man sgu' nødt til at tage tingene i egen hånd. Det er vel et eller andet sted indlysende nok, jeg var bare af den opfattelse, at når jeg nu skulle "afklares jobmæssigt", ville der være hjælp at hente.
Hvorfor tingene i kommune-regi skal være så satans firkantede fatter jeg minus af; det er trods alt mennesker der arbejdes med, men sådan er det nu engang.

Der skal i den forbindelse lyde et kæmpe tak til min über-homie Henrik Bruun - du forstår sgu' at sætte tingene i perspektiv inde i mit hoved, love You Bro!!
En ligeså stor tak skal der lyde til mit uvurderlige netværk af familie og venner - holder utrolig meget af jer alle sammen!!
Og nej, jeg er ikke begyndt at drikke af potten, synes bare at jeg får dét sagt for sjældent til dem som jeg holder af og som betyder så meget for mig, at det er sådan det forholder sig!

Ingen kommentarer :