onsdag, november 28, 2007

Spændnignen stiger

Jeg har sovet rigtig dårligt i nat - min ryg er gradvist blevet dårligere og dårligere efter jeg er startet på det kursus; dette på trods af, at jeg træner min ryg på bedste vis.
Det er i dag jeg har en samtale med jobcenteret og min fagforening, så jeg er meget spændt på hvad vi finder ud af.
Om jeg tager op på kurset i dag, finder jeg ud af når jeg har været nede og træne her klokken 07:00 - som det ser ud lige nu skal jeg ingen steder.
Jeg har erfaret, at efter en omgang træning, kan min ryg holde til ca. en dag på kursus. Dette betyder så, som jeg ser det, at jeg træner min ryg op, for efterfølgende at nedbryde den - ikke optimalt.

Dette upåagtet, er jeg faktisk i rigtig godt humør og ved godt mod. Har gået her den sidste uges tid, og tænkt meget på den 24. december, hvor vi skal hjem til de gamle og hygge igennem - god mad, min dejlige familie og Pictionary på et whiteboard (med en far der snyder så man næsten sidder og krummer tæer - gamle nisse) LOVE IT!

Ingen kommentarer :