onsdag, november 14, 2007

Nok nederen?!

Sidder oppe hos AS3 Employment - sådan et seks ugers forløb, for at få afklaring på min jobsituation.
Den praktik som jeg skal starte i på mandag, bliver nok ikke til noget; i hvert fald ikke på mandag.
Det viser sig, at en virksomhedspraktik skal være 37 timer om ugen, og eftersom en SFO, i langt de fleste tilfælde, ikke kommer derop, skal jeg se om ikke jeg kan få nogle flere timer flettet ind.
Papirene jeg var oppe og få udfyldt i mandags, har vist sig ikke at være korrekt udfyldt; og eftersom papirene skal igennem flere instanser, kan det nok ikke nåes til mandag, ØV!

Om der så skal sadles helt om, eller jeg skal kontakte flere SFO'er må tiden vise - i første omgang venter jeg på et opkald fra den nuværende SFO.

Ellers er det faktisk rigtig hyggeligt her hos AS3; flinke mennesker, gratis kaffe og nogle gange morgenmad, så kan man jo næsten ikke be' om mere :-)

1 kommentar :

Allan sagde ...

Det er simpelthen Danmarks størtste cirkus - blanket efter blanket, A aner ikke hvad B laver, og ikke sjældent er oplysninger fra samme instans (omend forskellige mennesker) direkte i modstrid.

Måske er det deres slet skjulte måde at få folk i arbejde på, og det inkluderer dem selv. Et kæmpe monstrum der bare hamrer derud ad uden at se sig for.

Det er muligvis (!) lavet af mennesker, men sjældent til mennesker.

Så fik jeg lige lidt luft dér - det var dejligt...

Ja, nederen brorsan, men du finder nok på noget, det gør du jo altid - og hvis ikke, så må vi udtænke a cunning plan - as cunning as a fox with a degree in cunning (Blackadder)