søndag, maj 18, 2008

Arbejd, arbejd

Jeg var i går - for tredje, fjerde eller femte gang, det kan jeg ikke huske - i Haslev butikken fra åben til luk. Og jeg må sige, at det er en fornøjelse at arbejde sammen med Søren - jefe - dernede.
Fornuftig gut med en alvorlig hang til galskab, det kan jeg kun bifalde og holde af. Man kan i den forbindelse vel egentlig ikke forvente andet, når nu manden er oplært af Torben - jefe Ringsted - for han er godt nok heller ikke helt rask.
Så alt i alt, er jeg godt og grundigt tilfreds med min nuværende job-situation!

Til dem som ikke skulle være klar over det, kan jeg oplyse, at jeg er i Haslev fast hver anden lørdag.

Kom lige i tanke om, at jeg glæder mig rigtig meget til at se Søren's pimpede havetraktor, det må være et syn for guder.
Hvis jeg husker det, og det ellers er i orden med Søren, kommer der lidt billeder på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer :