fredag, maj 09, 2008

En kop kaffe

I går da jeg kørte i banken med dagens omsætning, mødte jeg Bo på vejen. Vi havde tidligere snakket om, at jeg skulle komme forbi til en kop kaffe og en sludder. Det aftalte vi så, og det blev i dag. I dette fantastiske vejr. For et stykke tid siden, købte Bo et af mine malerier, det vil sige, han fik det med sig og skyldte mig pengene. I den forbindelse foreslog han - Bo - at vi gik en tur op i byen - Ringsted - i det gode vejr, så han ku' hæve nogle penge til mig.
Forinden havde vi snakket lidt om alt og intet.
Børn. Solsorten. Johnny. Religion. Intelligent Design. Job. Psykoterapi og andre spændende ting.
Jeg havde på dette tidspunkt drukket cirka 11 liter kaffe siden jeg stod op klokken 06:30, så jeg var godt trængende. Altimens Bo hævede penge, indfandt jeg mig på det eneste offentlige toilet i Ringsted - to my knowledge - og rettede min nødtørft. Så er det på plads.
Da vi mødtes igen - lidt syd for Fona - spurgte jeg om ikke vi lige skulle gå i TP, så jeg ku' erhverve mig det nye Portishead-album. Det gjorde vi, og det blev en semi-dyr fornøjelse som det fremgår af nedenstående billede.



Skiven med Nick Cave fik jeg af Bo, den syntes han jeg skulle ta' og høre, så det gør jeg lige pludselig. Tak for den, Bo!
Bo købte La Bohême, da det var et uimodståeligt tilbud han der faldt over. Nuvel, da vejret jo var - og stadig er - helt fantastisk, gav Bo en is. Jeg fik en KungFu og Bo selv mæskede sig i en Champagnebrus. Ren nostalgi. Herefter gik turen til Blockbuster, hvor Bo købte et eller andet, den fangede jeg ikke lige.
Der var i omkanten af 327 grader - celcius - varmt inde i Blockbuster, hvilket resulterede i et indkøb af to Cola Light. En til Bo. En til Brian.
Godt tilfredse med vores nyindkøbte ting og sager, begav vi os hjemad mod Bo. Her blev det til en kop kaffe eller to mere, og vi fik snakket lidt mere om alt og intet, rigtig pissehyggeligt var det. Super dag!

Bo, husk heksene.

Nyt tag tilføjet: Bo

Ingen kommentarer :