søndag, maj 25, 2008

Venner for livet?!

I går var Flemming og jeg ude hos Jakob, da jeg skulle have skiftet mit sidespejl. Det gik ganske fortrinligt og tak til Jakob for det!
Jakob's hund Theo er fra oktober sidste år, og dermed cirka otte måneder yngre end Flemming, og Jakob und ich var kommet frem til den konklusion, at de to da måtte kunne få en masse sjov sammen, og ja, det må man sige. Theo spænede rundt om Flemming, som selvfølgelig, lige skulle vænne sig til de nye omgivelser. Efter en times tid var han stadig ikke færdig med at snuse rundt. At Theo på dette tidspunkt ikke var blevet rundtosset, er mig en gåde, men for fanden hvor er han bare dejlig. Og energisk.
Flemming havde indtil dette tidspunkt semi-ignoreret Theo, men pludselig kom der andre boller på suppen, og Flemming begyndte at jage Theo rundt, fantastisk!
Jeg er sikker på, at de to er blevet bonvenner, og det er bestemt ikke sidste gang vi tager derud!
Billedet herunder er taget umiddelbart efter vi kom hjem, han er godt brugt, lillemanden.




Lukaz lå og så så dejlig ud, og det lykkedes mig at få et godt billede af ham.




Nedenstående synes jeg var værd at tage et billede af.



Tag tilføjet: theo

3 kommentarer :

Allan sagde ...

Superfedt billede af Lukaz - ser næsten ud som om han poserer, du ved "se fjern og cool ud *kliiik* - ja sådan *kliiik* - helt perfekt *kliiik*"

Anonym sagde ...

Ja, der er noget lidt "and America's next top model is..." over det - "It is just an a-mai-zingh picture, you can almost smell the ocean!" ;o)

Sirflex sagde ...

Ja, han er meget fotogen ham Luki.