tirsdag, maj 27, 2008

Bling bling

For cirka en måneds tid siden, kom der en kunde ind som skulle have nye dæk og fælge monteret på sin Xantia (Citroén). Det fik han, og mente ikke, at han gad at tage dem som sad på bilen med sig hjem, så dem beholdt vi selvfølgelig. Da jeg er den heldige ejer af en Berlingo (Citroén), måtte de jo i hvert fald prøves på den. De ku' lige være der.
Til de som skulle være lidt nørdede kan jeg informere om, at det er nogle 215/40-17.






Den er da lidt fræk :-)

7 kommentarer :

Anonym sagde ...

Så vil jeg sgu også have en spoiler til Fabia'en!

Sirflex sagde ...

Ku' ikke finde en til dig, men hvad med en sportsbagpotte :-)

Allan sagde ...

LOL - det er simpelthen for godt. Jeg har bare én ting at sige: www.pimpdinberlingo.nu

uldallowich sagde ...

Fuck da af for en slæde, go home Mercedes.
Det er da et flyvende mobilhome, er der oliefyr i?

uldallowich sagde ...

Fuck da af for en slæde, go home Mercedes.
Det er da et flyvende mobilhome, er der oliefyr i?

uldallowich sagde ...

Jeg sender altid den første 2 gange, da jeg ved i er lidt tunge at danse med.

Sirflex sagde ...

@ joe
lol - den er købt

@ uldall
lol - superkækle