mandag, maj 19, 2008

Godmorgen si'r jeg til dig

..sir' jeg til dig.

For første gang i - efterhånden - rigtig lang tid, regner det her til morgen. Det betyder, at Johnny og jeg skal køre på arbejde i regnvejr. Se, eftersom det var noget "Nano-Tech" voks jeg brugte da der blev poleret til den store guldmedalje, skulle regnen efter sigende prelle af, så det glæder jeg mig faktisk til at se. Hvis ikke det virker tror jeg nok, at jeg skal i thansen og skabe mig.

6,9 grader - ja den er go' nok, det er celsius - uden for vinduet her til morgen.


chills going down my spine
shouldn't have drunk that bottle of wine

my breath is hot and smelly
my helmet could be filled with stuff from my belly

johnny - my scooter - me and my legs
are going up north, and maybe hitting some peds

for the fun of it, we could waste a dog or two
pick it up, and decorate johnny with some glue

but hey, it's monday, and i'm happy and healthy
so why not just go to work and get wealthy

*wroom* *wroom*

Ingen kommentarer :