onsdag, maj 14, 2008

Hold da op

Er det allerede blevet onsdag, ja, der kan man bare se. Det må jo så betyde, at det er torsdag i morgen, er det ikke fantastisk.
Jeg var for første gang siden december, nede og træne i går - fik lagt nyt program sidste tirsdag - og det gik rigtig godt. Måske lige bortset fra, at jeg "først" var der 07:12, så alle de gode cykler var optaget, hvilket gav sig udslag i tre minutter og enogfyrre sekunders opvarmning på et lortecykel, så gad jeg ikke det mere.
Jeg fik gennemgået hele mit program på cirka en time, og er faktisk godt tilfreds med dets form!
Synes jeg kan mærke forbedringer i ryggen allerede i dag. Dette kan være en tilfældighed, men jeg vælger at tro på træningen.
Jeg var på badevægten - i mandags tror jeg - og den viste 92,5 kilo; det overraskede mig en del, da jeg stadig har en flot dunk som er det første man ville ramme hvis man stødte ind i mig.
Anyways, jeg er glad for at være kommet i gang igen, og glæder mig til at skulle derned i morgen!

2 kommentarer :

Allan sagde ...

super stil brorsan - rammstein i ørerne, og så derud ad \o/

Sirflex sagde ...

jeps, det kan ikke gå galt :-)